Administrativ medarbejder/HR søges i Grindsted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren og engageret administrativ medarbejder til at varetage ansvar inden for facility management, rekruttring af personale, og koordination af administrative opgaver herunder boligudlejning af 8 ejendomme, rykker af debitor, fakturering og back up regnskab (mons, løn,mm).

Som administrations medarbejder vil du spille en vigtig rolle i ledelsen i virksomheden og være med til at sikre en effektiv drift og koordinering af forskellige administrative processer.

Er dette noget for dig? 👉Klik her og send til CV IDAG 👈

Arbejdsopgaver

  • Rykke debitorer
  • Fakturering
  • Boligudlejning (via landbrugsselskab)
  • Forsikringssager
  • Backup i fht regnskab (moms, løn etc)
  • Hr/rekruttring af medarbejder i virksomheden

Faglige Kvalifikationer

  • Gerne en uddannelsesmæssig baggrund (minimun en HD eller mange års erfaringer med ligende arbejdsopgaver) 
  • Have viden om boligudlejning (hvordan får man fat på lejerne – og kunne lave kontrakter mm) - en fordel, Ikke et krav
  • Have viden om, hvordan man læser et regnskab
  • Stærke organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • God kommunikationsevne både mundtligt og skriftligt.
  • Fleksibilitet og evnen til at arbejde under pres i en dynamisk arbejdsmiljø.

Personlige kvalifikationer

  • Udadvendt
  • Tør have holdninger
  • Tage fat, hvor det er nødvendigt.
  • Problemløser.
  • Skal turde tage fat i f.eks. værkføreren og aftale, hvordan og hvorfor han mangler nogen ting, så der kan komme system i tingene.

Særlige forhold

  • Flexible i forhold til arbejdstid, alt fra 30 - 37 timer pr.uge.  
  • Løn efter kvalifikationer samt arbejdstid. 

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-MGA-U22".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade 104,1., 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lan@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849566

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet