BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af kunde søger vi en alsidig og erfaren bogholder - gerne med C5 erfaring.
Virksomheden er en vækstorienteret, veldrevet og konsolideret produktions- og servicevirksomhed med over 100 medarbejdere og ligger i Esbjerg kommune. Virksomheden er danskejet og er drevet på nogle sunde jyske værdier baseret på tillid i et positivt, uformelt og afslappet arbejdsmiljø.
Om jobbet
Jobbet som bogholder er en vigtig funktion og omdrejningspunkt i regnskabsafdelingen og administrationen. Du kommer til at arbejde tæt sammen med regnskabschefen og de andre administrative kollegaer. Du bliver en del af et kompetent team, hvor den enkelte medarbejder har selvstændigt arbejds- og ansvarsområde, men hvor man hjælper hinanden, når det til tider går stærkt. Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- bogføring og betaling
- debitor- og kreditorbogholderi
- afstemninger og moms
- statistikindberetning
- lønkørsel
- øvrige ad hoc-opgaver i administrationen og bogholderiet.
Din baggrund
Du er kontoruddannet og har flere års erfaring som bogholder eller bogholderiassistent. Du er erfaren bruger af ERP- og økonomisystemer. Du arbejder med MS Excel på brugerniveau og har arbejdet med lønkørsel. Du behersker engelsk i skrift og tale.
Som person er du imødekommende, venlig og har styr på detaljerne. Du arbejder selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men trives også med at arbejde på tværs af opgaver og giver gerne en hånd med, hvor det er nødvendigt. Du tager ansvar for opgaverne og sikrer en god struktur og kvalitet i arbejdet, uanset om det er en lidt mere rutinepræget opgave eller en spændende business case, der skal regnes på. Virksomheden tilbyder
Gode og dygtige kollegaer i et uformelt og afslappet arbejdsmiljø. Der er mulighed for at udvikle sig i jobbet. Jobpakken indeholder også sundhedssikring, flextid og en høj andel af frihed under ansvar.
Ansøgning
Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende til rette kandidat er fundet.
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.
Spørgsmål:
Alle spørgsmål rettes til Pay-Back specialist rekruttering att. seniorkonsulent Carsten Pedersen tlf. 40 713 213 eller cp@pay-back.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Pay-Back specialist rekruttering ApS, Havdigevej, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/drdwwy/pay-back-specialist-rekruttering-aps/ae66ch/bogholder
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850238