Erfaren HSE Koordinator til organisation i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drives du af at skabe resultater og sikre, at HSE-procedurer udvikles, kommunikeres og følges i en organisation? Har du erfaringen og ikke mindst viljen til at hjælpe os mod en endnu stærkere HSE-kultur gennem din proaktive og nysgerrige tilgang. Så er du måske vores nye medarbejder.

Vi oplever en stigende vækst inden for mange af vores aktiviteter, og vi går målrettet efter at tage et stort ansvar for både disse og vores medarbejdere. Derfor søger vi en erfaren medarbejder til at varetage flere af vores HSE-funktioner.

Ansvarsområder
Som HSE Koordinator vil du yde HSE-støtte til vores forskellige afdelinger og projekter gennem planlægningen, forberedelsen samt udførslen. Du skal forberede og gennemføre Toolbox Talks, interne og eksterne HSE-inspektioner og møder. Det vil også være dit ansvar at rapportere hændelser og støtte projekt- og ledelsesteamet i at håndtere disse hændelser samt tage hånd om de nødvendige forebyggende handlinger.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Indsamle, validere, rapportere og reagere på HSE-data
  • Sikre overholdelse af HSE-lovgivningen på tværs af projekter
  • Sikre tæt samarbejde med interessenter om HSE-forhold
  • Gennemgå og revidere dokumenter til støtte for HSE Management System
  • Støtte og rådgive ledelsen om HSE-forhold

På sigt vil du også være en del af at få implementeret en ESG-strategi i organisationen.

Din profil
Vi forestiller os, at du som vores kommende medarbejder gennem flere år har bevist, at du er i stand til at omsætte lovgivningen til nyttige procedurer i samarbejde med den resterende HSE-afdeling.  Din uddannelsesmæssige baggrund er sandsynligvis teknisk, men det vigtigste er din erfaring samt passion for området.

Som person er du i stand til at skabe en forbedret sikkerhedskultur gennem dine relationer og coaching. Det er vigtigt, at du er entusiastisk omkring dit arbejde og ønsker at gøre en forskel gennem klar kommunikation og god formidling til resten af organisationen. Stillingen bærer præg af stor frihed under ansvar, så du skal være klar til at tage ejerskab samt have en struktureret arbejdsstil. Der vil være mulighed for at udvikle sin egen rolle og påtage sig yderligere ansvar i afdelingen på sigt.

Vi forventer desuden, at du:

  • Har gode IT-kompetencer herunder MS Office
  • Har viden om risikovurderingspraksis, kemiske APV’er og implementering af passende kontrolprocesser.
  • Har kendskab til ISO 14001 og ISO 45001
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber både verbalt og skriftligt

Vi tilbyder
En spændende stilling i en veletableret virksomhed i løbende udvikling og med fart på. Vores organisation er præget af vækst, faglighed og samarbejde, og du kommer til at indgå i en virksomhed af engagerede og kompetente kolleger med reference til vores QHSE Manager, Lone McGowan.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Interesseret?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Koordinator, Line Mathiesen på tlf.: +45 28 43 91 54.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til stillingen, hvorfor samtaler afholdes løbende, så tøv endelig ikke med at søge stillingen.

Hvis du er interesseret bedes du sende din ansøgning og CV ved at trykke ’’søg stilling’’ her på siden.

Om SubC Partner
SubC Partner er international leverandør af services, produkter og innovative løsninger til on- og offshore industrien. Vores mål er at tilbyde de mest innovative, fleksible og omkostningseffektive løsninger til at sænke pris på energi. Vi tilbyder en bred vifte indenfor offshore inspektion, installation, reparation og vedligehold såvel som engineering-, fabrikations- og projektledelseskompetencer. Vi er en virksomhed i vækst som vandt Scale-Up Denmark i 2020, og derfor er kåret som virksomheden med landets største vækstpotentiale. Vores organisation er kendetegnet ved en høj grad af holdånd og en flad ledelsesstruktur. Vi beskæftiger 170 af de dygtigste medarbejdere inden for vores område, og vi glæder os til at få endnu flere kompetente og skarpe hoveder med ombord!

Du kan læse mere om SubC Partner på www.subcpartner.com.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SubC Partner A/S - Sahara 4, Sahara, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.subcpartner.com/contact-us/job-at-subc-partner/?hr=show-job%2F148506%26locale%3Dda_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835312

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet