BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af en digitaliseringsafdeling, der arbejder for at støtte vores kommune på rejsen mod en endnu mere moderne og innovativ digital organisation? Brænder du samtidig for at gøre en konkret forskel på et område i rivende udvikling, og har mod på at sætte dig ind i vores hverdag? Så er du måske vores nye kollega.
Om stillingen
Din baggrund kan være mange forskellige ting, og det samme kan dit erfaringsniveau. Vi lægger størst vægt på din personlighed og evnen til at skabe gode relationer på tværs i en stor organisation. Vi tror på, at godt samarbejde er det primære grundlag for vellykkede projekter.
Som konsulent i vores centrale digitaliseringsenhed får du en unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af vores kommune. Det sker i kraft af de mange projekter, som du vil blive en del af. Vi tilbyder dig en hverdag, hvor der er højt til loftet, hvor du har mulighed for at sætte din faglighed i spil, og hvor du har høj grad af indflydelse på opgaveløsningen.
Du bliver kontaktperson for en specifik del af vores organisation og vil være omdrejningspunktet for alle digitale projekter på området. Du vil løse opgaverne i samarbejde med dine kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Vi sørger for, at du løbende blive klædt på til opgaveløsningen. Du vil være med til at tage ansvar, træffe beslutninger, koordinere og sikre, at vores projekter når deres fulde potentiale.
Vi søger en kollega, der er proaktiv, udadvendt, kan sikre overblik og som ikke er bange for at kaste sig ud i nye udfordringer og projekter. Du er en holdspiller, der trives i et samarbejdsmiljø og tør tænke anderledes og udfordre status quo.
Som sagt, er der mange indgange til stillingen, men vi forestiller os at:
- Du har en interesse for digitalisering og teknologi
- Du er en dygtig kommunikator og formår at engagere både interne og eksterne interessenter
- Du har viden om projektledelse og måske erfaring med digitale projekter
- Du er i stand til at navigere i en kompleks organisation og sikre fremdrift i projekterne
- Du har en agil tilgang til opgaveløsning og kan tilpasse dig skiftende behov og udfordringer
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende hverdag med mange forskellige opgaver
- Fleksible rammer om dit arbejde (flekstid, hjemmearbejde mm.)
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling, vi tilrettelægger deltagelse i kurser, efteruddannelse, temadage, konferencer mv. ud fra dine behov og kompetencer
- En stærk kultur, hvor alles input bliver vægtet i både små og store beslutninger
- Sammenhold på tværs i en afdeling, hvor vi har mange forskellige baggrunde, men alle sætter det sociale højt - bl.a. gennem forskellige arrangementer som løbende planlægges af vores festudvalg
Om det praktiske:
Samtaler forventes afholdt den 23. og 25. august 2023.
Stillingen er på 37 timer ugentlig med flekstid og ansættelse 1. oktober 2023.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den relevante organisation.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne leder af Digitalisering Anders Malling Aaboer på tlf. 27 24 12 34. Send gerne en SMS med kontaktinfo, så vil du blive ringet op.
Ansøgningsfrist:
20. august 2023
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Esbjerg kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://esbjerg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=72c7b52f-b8a6-41f9-8bf9-5b27aa78c196
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881662